※ 神煩神無聊小對話。
  
  
  
  【英文】
  
  Jead: You’re such a SLUT, Abel!(DESPISE)
  Abel: WHAT!? I can’t hear you clearly! Say that again!(CURIOUSLY)
  Jead: I said, YOU’RE SUCH A SLUT!(LOUDER)
  Abel: Your sock? I don’t wear socks!(CONFUSED)
  Jead: I said, YOU’RE SUCH A SLUT!!!!!!!!!!!!(SHOUT)
  Abel: (UNHAPPYLY)I’m not a slut. I’m a MAN! (SHOW MUSCLE)
  Jead: Idiot.........(MURMUR and ROLL HIS EYES)
  
  
  
  【中文(直白翻,懶得修飾了)】
  
  傑多:你真是個蕩婦,阿貝爾。(鄙視)
  阿貝爾:什麼!?我聽不清楚你說什麼!再說一次!(好奇)
  傑多:我說,你真是個蕩婦。(聲音大了點)
  阿貝爾:你的襪子?我沒有穿襪子啊!(困惑)
  傑多:我說,你真是個蕩婦!!!!!!(大叫)
  阿貝爾:(不高興)我才不適蕩婦。我是個男人!(秀肌肉)
  傑多:白痴..........(喃喃自語+翻白眼)

 

<% END IF %>
作家的話:
好白痴orz

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ariz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()